Event: Shadow Debt
Zmieniono nazwę eventu, który miał się nazywać Supply and Demand na Shadow Debt (jeszcze padła nazwa Project Sinister, ale odrzucono ją).
Będzie się działo :)
Co wiemy z Devstreamu #66:
– nazwa: [PLACEHOLDER] Supply and Demand
– nagroda: Seratol Badge, Ancora void key
– cel: Artificers and Datalysts defeated: 0/2
– gdzie: Merkury i Jowisz
Dobra, czyli być może szykuje się walka z sentientami! I to nowymi jednostkami, których wcześniej nie spotkaliśmy!
Okazało się, że to nie sentienci .-.
Wiemy więcej niż powyższe. Teraz się dopiero robi ciekawie.
Co wiemy z gry:
W grze, w kodeksie, można znaleźć następujące mody:
- Body Count
- Blood Rush
- Bladed Rounds
- Catalyzer Link
- Embedded Catalyzer
- Hydraulic Crosshairs
- Laser Sight
- Nano-Applicator
- Pressurized Magazine
- Repeater Clip
- Sharpened Bullets
- Shrapnel Shot
- Spring-Loaded Chamber
- Weeping Wounds
Znalazłem te mody (może jakieś ominąłem) i zobaczyłem, że ich lokalizacja dropu jest… undiscovered.
Sprawdziłem co może być niezeskanowane. Jakiś tam Heavy Gunner, okej. Ale te dziwnej postury postaci? Dość… tajemnicze.
W każdym razie postanowiłem poszukać info o tych modach na wiki.
Co wiemy z wiki:
Poprzednio wymieniłem te mody alfabetycznie. Ktoś skądś (dataminerzy?) wie, co one robią. Dysponując już tą wiedzą, podzielę je tutaj na kategorie (bronie, w których można zainstalować):
Melee:
- Body Count – przedłuża czas trwania melee combo o 12 sekund
- Blood Rush – stackuje szansę na krytyczne w miarę, jak rośnie melee combo do max. 165% szansy na kryta
- Weeping Wounds – stackuje szansę na status w miarę, jak rośnie melee combo do max. 12% szansy na status
Rifle:
- Bladed Rounds – zwiększa obrażenia krytyczne podczas celowania o 120% na 9 sekund po zabiciu
- Catalyzer Link – zwiększa szansę na status podczas celowania o 60% na 9 sekund po użyciu umiejętności
- Spring-Loaded Chamber – zwiększa szybkostrzelność podczas celowania o 75% na 9 sekund po przeładowaniu
Pistol:
- Embedded Catalyzer – zwiększa szansę na status podczas celowania o 90% na 9 sekund po użyciu umiejętności
- Hydraulic Crosshairs – zwiększa szansę na krytyczne podczas celowania o 135% na 9 sekund po headshocie
- Pressurized Magazine – zwiększa szybkostrzelność podczas celowania o X% na Y sekund po przeładowaniu
- Sharpened Bullets – zwiększa obrażenia krytyczne podczas celowania o 75% na 9 sekund po zabiciu
Shotgun:
- Laser Sight – zwiększa szansę na krytyczne podczas celowania o 120% na 9 sekund po headshocie
- Nano-Applicator – zwiększa szansę na status podczas celowania o 90% na 9 sekund po użyciu umiejętności
- Repeater Clip – zwiększa szybkostrzelność podczas celowania o 105% na 9 sekund po przeładowaniu
- Shrapnel Shot – zwiększa obrażenia krytyczne podczas celowania o 99% na 9 sekund po zabiciu
Ewidentnie niektóre z tych modów są niesamowicie dobre. Dodanie tych modów do gry to kolejny powercreep, ale cóż poradzić :P Przynajmniej są to mody, z których by dobrze skorzystać, trzeba się chociaż odrobinę angażować. Obyśmy zobaczyli więcej takich modów.
Podczas przeglądu tych modów dostałem ciekawego linka od kolegi.
Co wiemy od innych graczy:
Dostałem linka z obrazkami przedstawiającymi brakujących w moim kodeksie wrogów.
Tych wrogów jeszcze nie ma w grze (tj. zapewne są, ale nie możemy ich jeszcze spotkać), więc na 99% autorem obrazków jest dataminer.
Tymi wrogami są… akolici.
Nekros (z syandaną Kyroptera i napierśnikiem Daedalus w kroczu):
Loki (z Lacerą):
Frost (z Opticorem):
Limbo (z Destrezą, Venką i naramiennikiem Hulta):
Mesa (z Akvasto i naramiennikiem Naberius):
Valkyr (z syandaną Vanquished Banner i skinem immortal):
To… są chyba wrogowie, z których spadną nowe mody. Powyższe postacie zdecydowanie pasują do nazwy eventu.
Co wiemy z Devstreamu #67:
Event miał się odbyć jeszcze w 2015, ale DE rozbudowywali go. Event jest wielki i jeśli nic się nie zmieni to zacznie się w poniedziałek (tak, ten poniedziałek).
Event urósł do czegoś naprawdę wielkiego.
Będzie wielki wspólny cel dla wszystkich graczy.
Lore, z którym będziemy mieli do czynienia, będzie odnosił się do elementów z The Second Dream.
Od graczy będzie zależał wpływ na świat gry (tak jak w Operation: Eyes of Blight, gdzie od graczy zależało czy dany przekaźnik przetrwa atak Fomoriana czy nie).
Event zaprezentuje nowy system przeciwników VIP, z którymi gracze będą dzielić jakąś historię (na devstreamie padło, że to nie będzie miało nic wspólnego z systemem Nemesis z gry Shadow of Mordor, o który wielu graczy prosi DE, by podrobili). Pewnie mowa o tych tajemniczych stalkerowych cieniach.
Na zakończenie – galeria cieni w lepszej jakości: