This page is hosted for free by cba.pl. Are you the owner of this page? You can remove this message and unlock many additional features by upgrading to PRO or VIP hosting for just 5.83 PLN!
Want to support this website? Click here and add some funds! Your money will then be used to pay for any of our services, including removing this ad.
Winged

Event: Shadow Debt

Zmieniono nazwę eventu, który miał się nazywać Supply and Demand na Shadow Debt (jeszcze padła nazwa Project Sinister, ale odrzucono ją).

Będzie się działo :)

Co wiemy z Devstreamu #66:

– nazwa: [PLACEHOLDER] Supply and Demand

– nagroda: Seratol Badge, Ancora void key

– cel: Artificers and Datalysts defeated: 0/2

– gdzie: Merkury i Jowisz

 

Dobra, czyli być może szykuje się walka z sentientami! I to nowymi jednostkami, których wcześniej nie spotkaliśmy!

Okazało się, że to nie sentienci .-.

 

 

Wiemy więcej niż powyższe. Teraz się dopiero robi ciekawie.

Co wiemy z gry:

W grze, w kodeksie, można znaleźć następujące mody:

  • Body Count
  • Blood Rush
  • Bladed Rounds
  • Catalyzer Link
  • Embedded Catalyzer
  • Hydraulic Crosshairs
  • Laser Sight
  • Nano-Applicator
  • Pressurized Magazine
  • Repeater Clip
  • Sharpened Bullets
  • Shrapnel Shot
  • Spring-Loaded Chamber
  • Weeping Wounds

Znalazłem te mody (może jakieś ominąłem) i zobaczyłem, że ich lokalizacja dropu jest… undiscovered.

undiscovered

Sprawdziłem co może być niezeskanowane. Jakiś tam Heavy Gunner, okej. Ale te dziwnej postury postaci? Dość… tajemnicze.

wtf un

W każdym razie postanowiłem poszukać info o tych modach na wiki.

Co wiemy z wiki:

Poprzednio wymieniłem te mody alfabetycznie. Ktoś skądś (dataminerzy?) wie, co one robią. Dysponując już tą wiedzą, podzielę je tutaj na kategorie (bronie, w których można zainstalować):

Melee:

  • Body Count – przedłuża czas trwania melee combo o 12 sekund
  • Blood Rush – stackuje szansę na krytyczne w miarę, jak rośnie melee combo do max. 165% szansy na kryta
  • Weeping Wounds – stackuje szansę na status w miarę, jak rośnie melee combo do max. 12% szansy na status

Rifle:

  • Bladed Rounds – zwiększa obrażenia krytyczne podczas celowania o 120% na 9 sekund po zabiciu
  • Catalyzer Link – zwiększa szansę na status podczas celowania o 60% na 9 sekund po użyciu umiejętności
  • Spring-Loaded Chamber – zwiększa szybkostrzelność podczas celowania o 75% na 9 sekund po przeładowaniu

Pistol:

  • Embedded Catalyzer – zwiększa szansę na status podczas celowania o 90% na 9 sekund po użyciu umiejętności
  • Hydraulic Crosshairs – zwiększa szansę na krytyczne podczas celowania o 135% na 9 sekund po headshocie
  • Pressurized Magazine – zwiększa szybkostrzelność podczas celowania o X% na Y sekund po przeładowaniu
  • Sharpened Bullets – zwiększa obrażenia krytyczne podczas celowania o 75% na 9 sekund po zabiciu

Shotgun:

  • Laser Sight – zwiększa szansę na krytyczne podczas celowania o 120% na 9 sekund po headshocie
  • Nano-Applicator – zwiększa szansę na status podczas celowania o 90% na 9 sekund po użyciu umiejętności
  • Repeater Clip – zwiększa szybkostrzelność podczas celowania o 105% na 9 sekund po przeładowaniu
  • Shrapnel Shot – zwiększa obrażenia krytyczne podczas celowania o 99% na 9 sekund po zabiciu

Ewidentnie niektóre z tych modów są niesamowicie dobre. Dodanie tych modów do gry to kolejny powercreep, ale cóż poradzić :P Przynajmniej są to mody, z których by dobrze skorzystać, trzeba się chociaż odrobinę angażować. Obyśmy zobaczyli więcej takich modów.

Podczas przeglądu tych modów dostałem ciekawego linka od kolegi.

Co wiemy od innych graczy:

Dostałem linka z obrazkami przedstawiającymi brakujących w moim kodeksie wrogów.

Tych wrogów jeszcze nie ma w grze (tj. zapewne są, ale nie możemy ich jeszcze spotkać), więc na 99% autorem obrazków jest dataminer.

Tymi wrogami są… akolici.

 

Nekros (z syandaną Kyroptera i napierśnikiem Daedalus w kroczu):

Loki (z Lacerą):

Frost (z Opticorem):

Limbo (z Destrezą, Venką i naramiennikiem Hulta):

Mesa (z Akvasto i naramiennikiem Naberius):

Valkyr (z syandaną Vanquished Banner i skinem immortal):

 

To… są chyba wrogowie, z których spadną nowe mody. Powyższe postacie zdecydowanie pasują do nazwy eventu.

Co wiemy z Devstreamu #67:

Event miał się odbyć jeszcze w 2015, ale DE rozbudowywali go. Event jest wielki i jeśli nic się nie zmieni to zacznie się w poniedziałek (tak, ten poniedziałek).

Event urósł do czegoś naprawdę wielkiego.

Będzie wielki wspólny cel dla wszystkich graczy.

Lore, z którym będziemy mieli do czynienia, będzie odnosił się do elementów z The Second Dream.

Od graczy będzie zależał wpływ na świat gry (tak jak w Operation: Eyes of Blight, gdzie od graczy zależało czy dany przekaźnik przetrwa atak Fomoriana czy nie).

Event zaprezentuje nowy system przeciwników VIP, z którymi gracze będą dzielić jakąś historię (na devstreamie padło, że to nie będzie miało nic wspólnego z systemem Nemesis z gry Shadow of Mordor, o który wielu graczy prosi DE, by podrobili). Pewnie mowa o tych tajemniczych stalkerowych cieniach.

 

 

 

 

 

Na zakończenie – galeria cieni w lepszej jakości: