Event: Shadow Debt

Zmieniono nazwę eventu, który miał się nazywać Supply and Demand na Shadow Debt (jeszcze padła nazwa Project Sinister, ale odrzucono ją).

Będzie się działo :)

Co wiemy z Devstreamu #66:

– nazwa: [PLACEHOLDER] Supply and Demand

– nagroda: Seratol Badge, Ancora void key

– cel: Artificers and Datalysts defeated: 0/2

– gdzie: Merkury i Jowisz

 

Dobra, czyli być może szykuje się walka z sentientami! I to nowymi jednostkami, których wcześniej nie spotkaliśmy!

Okazało się, że to nie sentienci .-.

 

 

Wiemy więcej niż powyższe. Teraz się dopiero robi ciekawie.

Co wiemy z gry:

W grze, w kodeksie, można znaleźć następujące mody:

  • Body Count
  • Blood Rush
  • Bladed Rounds
  • Catalyzer Link
  • Embedded Catalyzer
  • Hydraulic Crosshairs
  • Laser Sight
  • Nano-Applicator
  • Pressurized Magazine
  • Repeater Clip
  • Sharpened Bullets
  • Shrapnel Shot
  • Spring-Loaded Chamber
  • Weeping Wounds

Znalazłem te mody (może jakieś ominąłem) i zobaczyłem, że ich lokalizacja dropu jest… undiscovered.

undiscovered

Sprawdziłem co może być niezeskanowane. Jakiś tam Heavy Gunner, okej. Ale te dziwnej postury postaci? Dość… tajemnicze.

wtf un

W każdym razie postanowiłem poszukać info o tych modach na wiki.

Co wiemy z wiki:

Poprzednio wymieniłem te mody alfabetycznie. Ktoś skądś (dataminerzy?) wie, co one robią. Dysponując już tą wiedzą, podzielę je tutaj na kategorie (bronie, w których można zainstalować):

Melee:

  • Body Count – przedłuża czas trwania melee combo o 12 sekund
  • Blood Rush – stackuje szansę na krytyczne w miarę, jak rośnie melee combo do max. 165% szansy na kryta
  • Weeping Wounds – stackuje szansę na status w miarę, jak rośnie melee combo do max. 12% szansy na status

Rifle:

  • Bladed Rounds – zwiększa obrażenia krytyczne podczas celowania o 120% na 9 sekund po zabiciu
  • Catalyzer Link – zwiększa szansę na status podczas celowania o 60% na 9 sekund po użyciu umiejętności
  • Spring-Loaded Chamber – zwiększa szybkostrzelność podczas celowania o 75% na 9 sekund po przeładowaniu

Pistol:

  • Embedded Catalyzer – zwiększa szansę na status podczas celowania o 90% na 9 sekund po użyciu umiejętności
  • Hydraulic Crosshairs – zwiększa szansę na krytyczne podczas celowania o 135% na 9 sekund po headshocie
  • Pressurized Magazine – zwiększa szybkostrzelność podczas celowania o X% na Y sekund po przeładowaniu
  • Sharpened Bullets – zwiększa obrażenia krytyczne podczas celowania o 75% na 9 sekund po zabiciu

Shotgun:

  • Laser Sight – zwiększa szansę na krytyczne podczas celowania o 120% na 9 sekund po headshocie
  • Nano-Applicator – zwiększa szansę na status podczas celowania o 90% na 9 sekund po użyciu umiejętności
  • Repeater Clip – zwiększa szybkostrzelność podczas celowania o 105% na 9 sekund po przeładowaniu
  • Shrapnel Shot – zwiększa obrażenia krytyczne podczas celowania o 99% na 9 sekund po zabiciu

Ewidentnie niektóre z tych modów są niesamowicie dobre. Dodanie tych modów do gry to kolejny powercreep, ale cóż poradzić :P Przynajmniej są to mody, z których by dobrze skorzystać, trzeba się chociaż odrobinę angażować. Obyśmy zobaczyli więcej takich modów.

Podczas przeglądu tych modów dostałem ciekawego linka od kolegi.

Co wiemy od innych graczy:

Dostałem linka z obrazkami przedstawiającymi brakujących w moim kodeksie wrogów.

Tych wrogów jeszcze nie ma w grze (tj. zapewne są, ale nie możemy ich jeszcze spotkać), więc na 99% autorem obrazków jest dataminer.

Tymi wrogami są… akolici.

 

Nekros (z syandaną Kyroptera i napierśnikiem Daedalus w kroczu):

Loki (z Lacerą):

Frost (z Opticorem):

Limbo (z Destrezą, Venką i naramiennikiem Hulta):

Mesa (z Akvasto i naramiennikiem Naberius):

Valkyr (z syandaną Vanquished Banner i skinem immortal):

 

To… są chyba wrogowie, z których spadną nowe mody. Powyższe postacie zdecydowanie pasują do nazwy eventu.

Co wiemy z Devstreamu #67:

Event miał się odbyć jeszcze w 2015, ale DE rozbudowywali go. Event jest wielki i jeśli nic się nie zmieni to zacznie się w poniedziałek (tak, ten poniedziałek).

Event urósł do czegoś naprawdę wielkiego.

Będzie wielki wspólny cel dla wszystkich graczy.

Lore, z którym będziemy mieli do czynienia, będzie odnosił się do elementów z The Second Dream.

Od graczy będzie zależał wpływ na świat gry (tak jak w Operation: Eyes of Blight, gdzie od graczy zależało czy dany przekaźnik przetrwa atak Fomoriana czy nie).

Event zaprezentuje nowy system przeciwników VIP, z którymi gracze będą dzielić jakąś historię (na devstreamie padło, że to nie będzie miało nic wspólnego z systemem Nemesis z gry Shadow of Mordor, o który wielu graczy prosi DE, by podrobili). Pewnie mowa o tych tajemniczych stalkerowych cieniach.

 

 

 

 

 

Na zakończenie – galeria cieni w lepszej jakości: