U18 – The Second Dream – notki

Aktualizacja The Second Dream nadeszła!

 

Długo oczekiwana wielka aktualizacja nareszcie już jest, The Second Dream wprowadza pierwszy cinematic quest, który odpowiada na zadawane już prawie trzy lata pytania: Kim są Tenno? Czym są warframe’y?

 

Nowy warframe, Ivara, misje Sortie, rozwój Conclave, zestawy nowych broni i kosmetyków i wiele wiele więcej wchodzą w życie.

 

Oto co mają do powiedzenia developerzy:

Nowy cinematic quest: The Second Dream

Sentient Hunhow powołał Stalkura, by ten zniszczył Tenno poprzez wykorzystanie dawno zapomnianego sekretu. Sekretu, który może całkowicie odebrać znaczenie bycia Tenno.

Quest jest dostępny dla każdego gracza, który ukończył Natah.

24-godzinne kody promocyjne

Jeśli odebrałeś kody ze strony promocyjnej, to dostaniesz następujące nagrody (by je odebrać wystarczy się zalogować, tylko pecetowicze je teraz dostaną):

Dzień 1: Jajo Kubrowa
Dzień 2: 5x srebrny rdzeń
Dzień 3: 3-dniowy bonus do kredytów
Dzień 4: bp na niebieskiego ziemniaka
Dzień 5: bp na złotego ziemniaka
Dzień 6: 5x złoty rdzeń

BONUS: Jeśli odebrałeś 6 kodów, dostaniesz noggle’a Stalkura!

Nowy tileset: księżyc Orokin

To, co wiemy o księżycu, stanowi tajemnicę, a by tam wejść, trzeba wpierw ukończyć quest The Second Dream.

Opanuj Siedem Reguł na księżycu Orokin.

Odkrywaj sekrety podczas swojej eksploracji, stawiaj sobie wyzwania w siedmiu pokojach Siedmiu Reguł i zdobądź nowe unikalne mody. Sposób, w jaki oceniano Orokin będzie teraz zastosowany wobec ciebie.

Nowy warframe: Ivara

Z kołczanem pełnym strzał taktycznych, ta myśliwa grasuje niewidziana i uderza bez ostrzeżenia!

  • Quiver – zmieniaj i wystrzeliwuj różne strzały taktyczne:
    • Cloak – defensywny bąbel maskujący i osłaniający przed atakami twój zespół
    • Dashwire – wystrzeliwujesz linkę
    • Slumber – chwilowo usypiasz wroga
    • Intrigue – wydaje dźwięk tam, gdzie ląduje strzała, co zwraca uwagę przeciwnika
  • Navigator – przejmij kontrolę nad pociskiem i wymierz go idealnie w swój cel
  • Prowl – stań się niewidzialny, okradaj nieświadomych przeciwników, zadawaj więcej obrażeń headshotami
  • Artemis Bow – przyzwij potężny łuk, wypuść salwy niszczycielskich strzał

Ivarę kupisz w Markecie za platynę lub zdobędziesz w spy vaultach.

Nowe bronie i stance’y

  • War – miecz Stalkura, którym obdarował go Hunhow
  • Rubico – daleko zasięgowy karabin w stylu rewolwera i ze scopem
  • Talons – taktyczne bomby z wbijającymi się głęboko w cel szponami, które zdetonujesz zdalnie
  • Lacera – niezwykle niszczycielski blade’n’whip
  • Dodatkowa broń może być ukryta w Drugim Śnie
  • Stance do longswordów: Vengeful Revenant (Hate, Dread, Despair (nazwy combo?))

Nowi przeciwnicy

W nowym queście pojawią się sentienci

Odświeżenie systemu nagród za logowanie

  • system logowania dostał całkowitą przeróbkę i oferuje graczom coraz lepsze i lepsza nagrody z następnymi logowaniami
  • wszystkie loginy są zaliczane, twój postęp nie resetuje się, jeśli ominiesz jakiś dzień
  • gracze z wyższym MR mają większą szansę na zdobycie rzadszej, czy bardziej wartościowej, nagrody
  • Azima – niekonwencjonalny pistolet maszynowy, można go zdobyć ekskluzywnie za setne zalogowanie (i tylko wtedy)

Zmiany dla karabinów snajperskich

  • można zmieniać przybliżenie celownika przez kręcenie kółkiem (środkowym przyciskiem myszy :v) podczas celowania (domyślnie prawym przyciskiem myszy :v)
  • każdy dodatkowy zoom dodaje bonus do następnego strzału (każda snajperka ma inny bonus) (rodzaj bonusu wyświetli się obok celownika)
  • kolejne zabicia snajperką naliczają combo, które dodaje damage za każde zabicie
  • combo resetuje się po krótkim czasie lub po spudłowaniu
  • scope’y dostały aktualizację wizualną!

Misje Sortie (najazdy?)

Nowe misje, Sortie, dostępne są dla graczy, którzy mają MR4 lub wyższy.

  • trudne misje endgame’owe, które można zrobić samemu lub w grupie
  • każda misja będzie miała specjalne wymagania dotyczące arsenału lub specjalne jednostki, z którymi będzie trudniej walczyć
  • gracze mają dostęp do misji z trackera wydarzeń w nawigacji
  • codziennie misje będą się zmieniać; trzeba ukończyć 3-misjowe zestawy, by móc dostać nagrodę z puli sezonu
  • sezony będą się zmieniać co 15 dni, by zaoferować różne pule nagród
  • można zobaczyć co jest w puli nagród danego sezonu w trackerze wydarzeń w nawigacji
  • misje gra się w konkretnym porządku kolejności i trzeba ukończyć wszystkie trzy, by dostać nagrodę

Nowa misja i zmiany w nagrodach

  • Infested Excavation – wydobycie vs Infested
  • wielu misjom survival i excavation zbalansowano nagrody, poziom trudności i scaling poziomu przeciwników
  • jednostki noszące baterie do excavatorów spawnią się mniej więcej równo dla różnych misji excavation
  • DSS i DSE mają nagrody bardziej zbliżone do tych z normalnych misji i oferują klucze do Voidu i paczki rdzeni
  • DSS na Eris, Ceres i Plutonie oferują klucze na T4 w puli nagród
  • od teraz po dekodowaniu wiadomości na interception jest 60 sekund na dobicie wrogich jednostek; jeśli nie zdąży się w 60 sekund, pojawi się okienko z nagrodami i będzie można wyjść/kontynuować

Nowe kosmetyki

  • syandana Salix – kokonowa syandana Ivary
  • syandana Pakal – syandana z kości sentientów darowana Stalkurowi przez Hunhowa
  • zbroja Stalkura Pakal – zbroja z kości sentientów, j/w
  • zbroja dla kubrowa Pakal – to samo, tylko dla Kubrowa…
  • skin do Lacery Scorn – Stalkurowa wersja nowego blade’n’whipa
  • skin do Scimitar Sotz – Stalkurowy skin do nowego statku

Revive’y 2.0

  • gracze mają 4 revive’y na misję (zamiast na dzień)
  • nie można kupowac revive’ów za platynę w arsenale
  • revive’y użyte na misjach będą kosztowały affinity, ale (!) ten mechanizm będzie nieaktywny do jakiegoś przyszłego update’a

Dodatki do gry

  • Nowy statek: Sejmitar; zrzuca nalot.
  • arsenał w Simulacrum (teraz można zmieniać loadouty)
  • Simulacrum dostało aktualizację wizualną
  • Bazar Maroo: miejsce, gdzie gracze mogą udać się na handel (alternatywa dla dojo, dobre dla ludzi bez należności do klanu), lub gdzie można ogłaszać swoje oferty sprzedaży
    • nowy emote: trade; żeby handlować na bazarze, trzeba wybrać emote trade, to pozwoli ci aktywować handel z innym graczem, który podejdzie i aktywuje trade wobec ciebie
  • wodzowie klanów mogą zmniejszać poziom klanu
  • kiecka Trinity została zaktualizowana
  • kiedy członek zespołu upadnie, Lotus poinformuje o tym zespół
  • rush za platynę w warsztacie teraz dostosowywuje się do pozostałego czasu budowy przedmiotu, ale tylko, gdy ten jest już co najmniej w połowie postępu

Zmiany Łajno

  • pasywna – Heavy Impact
  • Rhino Charge został zmieniony w następujące spodoby:
    • gore z trafionych wrogów
    • podobny do Atlasowego Landslide’a czy Valkyrowego Ripline’a licznik combo pozwalający na re-cast za pół kosztu energii i zwiększający damage dwukrotnie
    • mody na czas trwania nie wpływają na Rhino Charge
    • mody na zasięg wpływają teraz na Rhino Charge (pokonywany dystans)
    • pokonywany dystans jest częściowo bazowany na melee combo
    • jeśli Rhino ma aktywny Iron Skin, to Charge gwarantuje proc blast’a
    • zadaje podwójny damage wrogom pod wpływem Rhino Stomp’a
  • Iron Skin:
    • ma chwilową nietykalność na początku aktywacji (jak kulka Frosta)
    • jest zależny od armoru (im więcej armoru, tym lepszy Iron Skin, jak kulka Frosta)
  • Rhino Stomp:
    • można re-castnąć, by wpłynąć na kolejnych wrogów w zasięgu

 

 

Tym notkom brakuje wspomnienia o rozszerzeniu orbitera, które również weszło.