Path of Exile – filter

Ścieżka do folderu, do którego wrzucamy filter: %user%\Documents\My Games\Path of Exile

Filter wersja 3.2

RaniowyHighlight.filter (22.46 KB)

+ Delirium (Splintery, Orby, Cluster jewele)

notka: dropy widać na mapie, by było można dynamicznie zauważyć je we mgle

+ Zmiany w widoczności niektórych przedmiotów:

Orb of chance dostał ramkę i delikatne powiększenie, na rzecz wyzwań ligi Delirium.
Monety Perandusowe są odróżnialne wśród rzadkich przedmiotów.
Subtelnie powiększyłem Orb of Augmentation i niebieskie shardy.

 

 


Historia wersji pliku

 

Filter wersja 3.1

RaniowyHighlight.filter (21.59 KB)

+ Metamorph (Catalysty, Sample)

+ Conquerors of the Atlas (Watchstone’y, loot z influencem, exalty, sekstanty)

Tierowanie lootu:

Akcesoria są większe i z ramką, przedmioty gabarytowe są mniejsze.

~ Breach (kolejne powiększenie wielkości splinterów oraz dodanie ramki)

~Essence (dodane esencje najwyższego tieru)

Inne:
Pomniejszenie shardów harbingerowych orbów.
Pomniejszenie Orb of Augmentation i trans shardów.
Pomniejszenie zwykłych flaszek i magicznego lootu.
Dodanie nowych sekstantów.
Czerwona ramka wokół vaal gems.
Filtr pomijać będzie następujące karty:

The Mountain, The Endurance, Shard of Fate, Struck by Lightning, Blessing of God, The Sigil, Merciless Armament, The Jester, The Rabid Rhoa, The Twins, The King’s Blade, The Web, The Inoculated, The Carrion Crow, The Archmage’s Right Hand, The Surgeon, The Lord of Celebration, Prosperity, The Realm, Cartographer’s Delight, Boon of Justice, The Metalsmith’s Gift, Dark Temptation, A Mother’s Parting Gift, Thunderous Skies, The Incantation, The Lunaris Priestess, Turn the Other Cheek

 

 

Filter wersja 3.0

RaniowyHighlight.filter (15.98 KB)

+ Blight (blighted map, oleje)

Rzadkie oleje będą wyglądały następująco (PH Prism to opalescent oil, Exalt to golden oil)

Tierowanie map:
Kolor tekstu przedstawia tier, ramka przedstawia rarity.

+ Delve (Rezonatory i fossile)

~ Legion (poprawiony kolor splinterów i emblematu Maraketh)

~ Breach (powiększenie wielkości splinterów, żeby ułatwić podnoszenie)

Inne:
Dodanie do widocznych Vermillion Ring, Cerulean Ring, Convoking Wand.
Pomniejszenie wielkości jeweli innych niż rare.
Poprawka wyświetlania 6L – kod był zlokalizowany poniżej 6S, więc nie grał się dźwięk i tekst był mniejszy niż zamierzałem.

 

 

Filter wersja 2.9

RaniowyHighlight.filter (10.12 KB)

+ Betrayal (Skarabeusze)

~ Essence (dodane kolory dla esencji Envy i Dread)

~ SotV (dodanie widoczności Sacrificial Garb)

Inne:
Dodanie efektów słupków przy niektórych dropach – rzadkie orby, silver coiny, talizmany. Dodatkowo, rzadkie orby i Stone of Passage widoczne będą na mapie, jak na poniższym podglądzie:

Podgląd efektów słupków:

 

 

Filter wersja 2.8

RaniowyHighlight.filter (9.15 KB)

+ Incursion (Stone of Passage, Flashpowder Keg)

 

 

Filter wersja 2.7

RaniowyHighlight.filter (8.99 KB)

+ Bestiary (Bestiary Orb, sieci)

~ Abyss:

Wstępnym założeniem będzie, że jewele Abyssowe będą miały zieloną ramkę (Stygian Vise’y też). Niestety z powodu drobnego błędu, ta ramka wpływała na wszystkie jewele i wyglądało to trochę dziwacznie, bo jewele dropią stosunkowo często. Teraz zielona ramka wokół przedmiotów spotykana będzie tylko przy abyssach.

Stary filter:  Nowy filter:

 

 

Filter wersja 2.6

RaniowyHighlight.filter (8.52 KB)

+ WftA (Shaper itemy, Elder itemy)

+ Abyss (Stygian Vise, abyss jewele)

 

 

Filter wersja 2.5

RaniowyHighlight.filter (8.25 KB)

+ Harbinger (nowe orby i ich shardy: Binding, Engineer’s, Harbinger’s, Horizon, Ancient, Annulment; Divine Vessel, shardy starych orbów)

 

 

Filter wersja 2.4

RaniowyHighlight.filter (7.18 KB)

+ Legacy (leaguestone’y, klucze do relikwiarzy)

+ Breach (kolory Blessingów)

+ Perandus (kolor monet)

 

 

Filter wersja 2.3

RaniowyHighlight.filter (5.77 KB)

+ AoW (bazowe przedmioty: Crystal Belt, Vanguard Belt, Opal Ring, Steel Ring, Blue Pearl Amulet, Marble Amulet, Bone Helmet, Fingerless gloves, Gripped Gloves, Spiked Gloves, Two-toned Boots)

~ AoW (kolory sekstantów, map Guardianów, fragmentów Shapera)

~ Breach (kolory breachstone’ów)

~ Prophecy (kolor fragmentów Pale Council)

~ SotV (kolor fragmentów Mortal)

 

 

Filter wersja 2.2

RaniowyHighlight.filter (4.28 KB)

+ Breach (splintery)

~ Essence (kolory esencji, remnanta)

~ AoW (kolor Shaper’s Orba)

~ Prophecy (kolor silver coinów)